Przejdź do treści

+Social

  • Home
  • Nasz Social

Nasz Social

  • Główna (12)

Nasz social

  • Firma Fabryka Wydarzeń – renomowana agencja eventowa Wrocław
  • Europejskie Centrum Remarketingu – oprogramowanie dla firm leasingowych
  • Psychoterapia Wrocław – Klinika Zdrowego Umysłu
  • Tespol Sp. z o.o. – oferta oscyloskopów cyfrowych
  • Sklep z parasolami ParasoleDlaCiebie.pl

Kategorie

  • Brak kategorii

Jak wypromować sklep internetowy?

Sam sklep internetowy to jeszcze nie wszystko. Nawet najbardziej funkcjonalna i dopieszczona graficznie strona nie będzie nic warta, jeśli nikt nie będzie jej odwiedzał. Aby nasz sklep był odwiedzany przez internautów potrzebne są działania z zakresu SEM i SEO.

Polskim rozwinięciem tajemniczego angielskiego skrótu SEM jest marketing w wyszukiwarce. Wielokrotnie, gdy interesował nasz jakiś produkt, pierwszym naszym działaniem było wpisanie jego nazwy do wyszukiwarki Google. Tak właśnie postępuje przeciętny użytkownik Internetu. Badania dowodzą, iż najczęściej odwiedzane są strony będące na samym szczycie wyników wyszukiwania Google. Aby się tam znaleźć możemy pójść na skróty i wykupić kampanię reklamową w Google Ads.

W dużym uproszczeniu wygląda to tak, że deklarujemy nasz budżet reklamowy, a także określamy maksymalną stawkę, jaką jesteśmy gotowi zapłacić za kliknięcie w nasz odnośnik. Bardzo ważne są tutaj frazy kluczowe, czyli wyrażenia wpisywane przez internautę do wyszukiwarki. Ma to duże znaczenie, ponieważ bardziej konkurencyjne frazy kluczowe będą oczywiście znacznie droższe, a te tańsze, mniej konkurencyjne wcale nie muszą skazywać nas na przegraną pozycję. Dlatego ważne jest, aby dobór fraz kluczowych powierzyć doświadczonej agencji. Nasza kampania reklamowa może przynieść wtedy znacznie szybciej pozytywne efekty, a na tym przecież nam zależy.
Oprócz strategii krótkoterminowej powinniśmy dysponować również strategią długoterminową opierającą się na SEO, czyli na pozycjonowaniu w wyszukiwarce internetowej. Pozycjonowanie to zestaw czynności, które trzeba podjąć, aby zagościć w Top10 wyszukiwarki Google. Obecność w top10 ma swoje oczywiste zalety. Tutaj również nie musimy skupiać się na pozycjonowaniu frazy głównej, która może być wysoce konkurencyjna, a co za tym idzie bardzo droga. Możemy przecież pozycjonować tzw. „długi ogon” czyli frazy składające się nie rzadko z bardzo wielu wyrazów, mniej konkurencyjne, ale również odwiedzane. Pozycjonowanie sklepu internetowego również warto powierzyć specjaliście. Czasy, w których polegało ono nierzadko na zwykłym spamowaniu Internetu odeszły już do przeszłości. Teraz to zadanie dużo bardziej kompleksowe.

+Social, Polityka prywatności